گل و گیاه ظرافت

گل و گیاه ظرافت

گل و گیاه ظرافت

گل و گیاه ظرافت

  • ۰
  • ۰

کود فسویت کی سی

 

فسویت K30 ترکیب فسفیت پتاسیم است که حاوی محتوای بالای فسفر و پتاسیم است. این ترکیب با اتصال ویژه محصول منحصربه‌فردی را ایجاد کرده است. استفاده از فسویت K30 باعث ایجاد خود ایمنی در گیاهان در مقابله با قارچ‌هایی مانند اومیست ­ها مانند سفیدک داخلی خواهد شد. خرید کود فسویت کی سی سبب توسعه فیتوالکسین گیاهی خواهد شد که توانایی مقابله با پاتوژن ­های مولد بیماری‌های گیاهی را دارد.

این ترکیب به راحتی در داخل گیاه نفوذ کرده و به دلیل خاصیت سیستمیک موجب گسترش مناسب پتاسیم در گیاه خواهد شد. فسویت کی سی ماده‌ای سیستمیک است که مناسب برای اصلاح کمبود فسفر و پتاسیم است و موجب افزایش حجم ریشه و کاهش استرس گرمایی و بهبود شکوفه دهی و کیفیت محصول می‌شود علاوه بر این موجب افزایش سایز و بهبود رنگ میوخ و افزایش مقاومت گیاه به آفات بیماری‌ها و تنش‌های محیطی و افزایش انرژی گیاه و افزایش میوه دهی و توسعه گیاهی می‌شود.

برای خرید کود فسویت کی سی و روی و انواع دیگر کود و سایر محصولات کشاورزی به فروشگاه بذر ظرافت مراجعه فرمایید. همچنین از راه‌های زیر نیز می‌توانید محصولات ما را ملاحظه و خرید نمایید:

۱- مراجعه به صفحه اینستاگرامی به آدرس:

https://www.instagram.com/zerafat.shop

۲- مراجعه به کانال تلگرامی به آدرس:

https://t.me/zerafat_shop

۳- تماس با شماره موبایل: ۰۹۱۳۵۵۵۵۸۳۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی